FLY IQ4513 Quantum İnceleme



İşte karşınızda FLY IQ4513 Quantum akıllı cep telefonu ve başlıca teknik özellikleri;

Ekran: 5.0'' Full HD IPS
İşletim Sistemi: Android 4.4.2 (KitKat)
İşlemci: 2.0 GHz (8 çekirdek)
Dahili Hafıza: 32 GB
Ram: 2 GB
Kamera: 5 Mp Ön ve 8 Mp Arka
Ağırlık: 120 gr
Kalınlık: 7.8 mm


Teknolojinin Kralı Diyor ki;

Android 4.4.2 (KitKat) işletim sistemi ile gelen FLY IQ4513 Quantum akıllı cep telefonu için ödeyeceğiniz parayı fazlası ile hak edecek performansa ve özelliklere sahip bir cep telefonu diyebiliriz.

Cihazın 2 GHz'lik 8 çekirdekli işlemcisi, 32 GB'lık dahili hafızası, 2 GB'lık Ram kapasitesi, Çift ton flaş destekli Full HD video kaydı yapabilen ve Sony imzalı lens kullanılmış olan 13 megapiksellik arka kamerası dikkati çeken özellikleri arasında.

Ayrıca cihazın ön tarafındaki 5 megapiksellik kamerası da yine Led flaş destekli. Bu özellikle Selfie meraklılarının hoşuna gidecek diyebiliriz. Çünkü yukarıdaki inceleme videosunda da izleyebileceğiniz gibi yapılan deneme çekimlerinde oldukça kaliteli sonuçlar ortaya çıkıyor.

Cihazın kasasını açamıyorsunuz ve SD kart olsun Sim kart olsun bunları yanlardan takıyorsunuz. Ayrıca cihazda çift mikrofon mevcut ve stereo ses kaydı da yapabiliyor.

Evet FLY IQ4513 Quantum, tüm bu gelişmiş özellikleri sadece 899 TL gibi uygun bir fiyatla kullanıcılara sunuyor.

Bu cihazı kullanan arkadaşlardan Aşağıdaki TEPKİLER bölümüne istedikleri seçenekleri tıklayarak fikirlerini belirtmelerini bekliyoruz.


Tıklayın! FLY Cep Telefonu Modelleri Ve İncelemeleri

Buda ilginizi çekebilir! Samsung Galaxy A5 İnceleme

İlginizi çekebilir!