Samsung ATIV Q İnceleme



İşte Samsung ATIV Q'nun başlıca özellikleri;

Ekran: 13.1'' 3200 x 1800 Piksel
İşletim Sistemi: Android 4.2.2 Jelly Bean ve Windows 8
Dahili Hafıza: 128 GB
Ram: 4 GB DDR 3
Grafik İşlemci: Intel HD 4000
Ağırlık: 1.29 Kg
İncelik: 13.9 mm
USB: 1 adet 3.0 ve1 adet 2.0

Teknolojinin Kralı Diyor ki;

Güney Kore’nin teknoloji devi Samsung ATIV ailesinin üyesi, Android ve Windows 8 işletim sistemini aynı anda barındıran Ultra Tablet ATIV Q ile teknolojiyi bir adım daha ileriye taşıdı.

Performans gücünü Intel’in 4.Nesil Haswell mimariye sahip i5 işlemciyle tamamlayan rekor cihaz, Micro HDMI, RJ45, Kulaklık/Mikrofon ve SD Kart ile birleştiren ATIV Q, bir tabletten çok daha fazlasını sunuyor.

İstenildiğinde Tablet, istenildiğinde ise performans canavarı Windows 8’li bir Ultrabook’a dönüşebilen ATIV Q, bu iki ayrı kullanıma özel 2 işletim sistemi barındırıyor. Tablet modunda 4 çekirdek işlemcili ve 4 GB Ram’li bir Android kullanıcımı sunarken, öte yandan aynı özelliklerde i5 işlemcili Windows 8 deneyimini, Ultrabook konseptiyle kullanıcılarına sunuyor.

Android 4.2.2 Jelly Bean ve Windows 8 işletim sistemini bir arada barındıran akıllı cihaz, kapalı konumdayken 327.0 x 217.8 x 13.9 mm boyutlarında oluyor. 1.29 kg ağırlığa sahip ATIV Q’nun, Samsung tarafından, özel bir cihaz olduğu ve her kesimden kişilerin rahatlıkla kullanabileceği bir cihaz olduğu vurgulandı. (Milliyet)

Bu cihazı kullanan arkadaşlardan Aşağıdaki TEPKİLER bölümüne istedikleri seçenekleri tıklayarak fikirlerini belirtmelerini bekliyoruz.

Tıklayın! Samsung Galaxy NX İnceleme

İlginizi çekebilir!