Codegen Quantum 94 16GB 9.4'' IPS Tablet Pc İnceleme


İşte Codegen Quantum 94 16GB 9.4'' IPS Tablet Pc'nin başlıca özellikleri;

Ekran: 9.4'' 1280 x 800 Piksel IPS
İşlemci: RK 3188 (4 Çekirdek)
İşletim Sistemi: Android 4.2.2
Dahili Hafıza: 16 GB
Ram: 2 GB DDR 3
Kamera: 5 Megapiksel (Çifet kamera)
Ağırlık: 538 Gr
Kalınlık: 10 mm
Ekran Kartı: Mali 400 3D 4 Çekirdekli Grafik işlemci
Bluetooth: Var
Ayrıca: Full HD 1080 piksel video gösterimi,3D oyun desteği ve operatörllerin 3G modemleri ile uyumlu.

Teknolojinin Kralı Diyor ki;

Sıfır ölü piksel garantili Codegen Quantum 94, Android 4.2.2 arayüzünü Türkiye'de kullanan ilk tablet bilgisayar.

Bluetooth desteği, 4 çekirdekli işlemcisi ve 2 GB Ram kapasitesi ile Codegen Quantum 94, tam bir performans canavarı diyebiliriz.

IPS ekran kalitesine sahip 9.4 inçlik HD ekrana sahip olan Codegen Quantum 94, ayrıca Autofocus özellikli 5 Megapiksellik kameraya sahip.

Ve son olarak Codegen Quantum 94'ün kutusundan Orjinal deri kılıf hediye olarak çıkıyor.

Bu cihazı kullanan arkadaşlardan Aşağıdaki TEPKİLER bölümüne istedikleri seçenekleri tıklayarak fikirlerini belirtmelerini bekliyoruz.

Tıkalyın! AOC e2461Fwh Monitör İncelemesi

İlginizi çekebilir!