Codegen Quantum 94 16GB 9.4'' IPS 3G Tablet Pc İnceleme


İşte Codegen Quantum 94 16GB 9.4'' IPS 3G Tablet Pc'nin başlıca özellikleri;

Ekran: 9.4'' 1280 x 800 Piksel IPS
İşletim Sistemi: Android 4.2.2
İşlemci Hızı: 2.0 GHz
Dahili Hafıza: 16 GB
Ram: 2 GB DDR 3
Kamera: 5 Megapiksel (Çift Kamera)
Grafik İşlemci: Mali 400 3D
Bluetooth: Var
Kalınlık: 10 mm
Pil: 5000 mAh
Ayrıca: Full HD 1080 piksel video gösterimi,3D oyun desteği ve operatörllerin 3G modemleri ile uyumlu.

Teknolojinin Kralı Diyor ki;

Sıfır ölü piksel garantili, Dahili 3G'li ve Bluetooth destekli Codegen Quantum 94 tablet bilgisayarın teknololiji devlerinin çıkarmış olduğu cihazlardan neredeyse hiçbir farkı yok. Hatta fazlası bile var.

Örneğin Android 2.2 sürümü, 2 GHz'lik 4 çekirdekli işlemcisi, 2 GB'lık ram kapasitesi gibi. Bunun yanında 16 GB'lık dahili hafızası ve 5 megapiksel kamerası da Codegen Quantum 94'ün artıları arasında.

IPS ekran kalitesine sahip olan Codegen Quantum 94, ayrıca 32 GB'a kadar mikro SD kartları da desteklemekte.

Bu cihazı kullanan arkadaşlardan Aşağıdaki TEPKİLER bölümüne istedikleri seçenekleri tıklayarak fikirlerini belirtmelerini bekliyoruz.

Tıklayın! HTC One Google Play Edition Kutu Açılımı Ve Ön İnceleme

İlginizi çekebilir!