Codegen Quantum 4 16GB 7" IPS Tablet Pc İnceleme


İşte Codegen Quantum 4 16GB 7" IPS Tablet Pc'nin başlıca özellikleri;

Ekran: 7'' 1280 x 800 Piksel IPS
İşletim Sistemi: Android 4.1
İşlemci Hızı: 1.6 GHz (4 Çekirdek)
Dahili Hafıza: 16 GB
Ram: 2 GB DDR 3
Ekran Kartı: Mali 400 MP4
Kamera: 0.3 Mp Ön ve 2 Mp Arka
Ağırlık: 303 Gr
Bluetooh: Var
Kalınlık: 10.9 mm
Ayrıca: Full HD 1080 piksel video gösterimi,3D oyun desteği ve operatörllerin 3G modemleri ile uyumlu.

Teknolojinin Kralı Diyor ki;

Bluetooh destekli Codegen Quantum 4, 1.6 GHz'lik 4 çekirdekli işlemcisi ve 2 GB'lık Ram kapasitesi ile dikkati çekerken 16 GB'lık dahili hafızası da 7 inçlik bir tablet bilgisayardan beklentilerinizi fazlası ile karşılayacak teknik donanıma sahip bit tablet bilgisayar diyebiliriz.

Yuvarlak köşeli hatları ile dikkati çeken Codegen Quantum 4,IPS akran kalitesine sahip ve ayrıca önde 0.3 Mp arkasında ise 2 Mp çözünürlüğe sahip 2 kamerası bulunuyor.

Bu cihazı kullanan arkadaşlardan Aşağıdaki TEPKİLER bölümüne istedikleri seçenekleri tıklayarak fikirlerini belirtmelerini bekliyoruz.

Tıklayın! Vestel 50PF7055 50'' 400Hz (HD Uydu Alıcılı) Smart Full HD Led TV İnceleme

İlginizi çekebilir!